Dziś dostałam kolejnego maila informującego o jakiejś promocji na Zalando. Nawet nie chce mi się już otwierać i czytać tych maili, ponieważ stali się strasznie napastliwi!
Tak to właśnie jest zrobić zakupy w jakimś sklepie internetowym, a już w ogóle – zapisać się do newslettera. Będą wtedy męczyć człowieka mailami niemal codziennie!
Tak, wiem że z badań wynika iż reklama w internecie za pośrednictwem poczty ma największą skuteczność. Jednak coś mi się zdaje, że tendencja będzie spadkowa, skoro niektórzy nie znają umiaru.
Zobaczcie na moją pocztę: e-mail z dzisiaj, e-mail z wczoraj, dwa e-maile w zeszłym tygodniu, a dwa tygodnie temu nawet cztery e-maile wysyłane niemal dzień po dniu. Czy nie uważacie że to przesada?
Zrobiłam zakupy (pokazuję je w poście: Zakupy na Zalando: nowa mata do jogi & zniżka 40zł), wydałam pieniądze i jeśli będę chciała to znów wrócę i coś sobie kupię na Zalando. Nękanie mnie non stop wiadomościami o jakiejś tam promocji nie sprawi wcale, że zrobię zakupy. Zwłaszcza jeśli niczego nie potrzebuję.
Taka mailowa napastliwość może jedynie sprawić, że będę miała dosyć Zalando.pl! I w tym momencie tak właśnie jest.
Na szczęście Zalando oferuje opcję wypisania się newslettera.
Chętnie skorzystałam z tej opcji i byłam dosyć zaskoczona, że są świadomi faktu zbyt częstego wysyłania mailngu.
Przy rezygnacji z newslettera należy podać powód, a do wyboru są dwie opcje:
- E-maile reklamowe są przesyłane za często
- Nie interesuje mnie treść e-maili reklamowych
Wybrałam pierwszą opcję i kliknęłam przycisk: ZREZYGNUJ ZE WSZYSTKICH SUBSKRYPCJI. Jakie było moje zdziwienie, gdy po mniej więcej godzinie dostałam kolejną wiadomość. To już przestało być śmieszne!
Twoje zdanie ma znaczenie! Zapraszam do dyskusji w komentarzach
8 komentarzy do "SPAM z Zalando"
Masz rację 😀
Nie wiem skąd taki pomysł że jak będą nękać codziennie mailami to będzie zachęta do zakupów.
Jest przecież odwrotnie.
Co oni myślą, że kupię coś dla świętego spokoju, żeby przestali wysyłać? ;p
Ja zazwyczaj po prostu usuwam takie maile. Nawet ich nie czytam.
Ja tak samo, tylko jeszcze dodaję do folderu spam.
Kliknij w opcję wypisz się z newslettera lub napisz do nich z prośbą o usunięcie:) Problem z głowy.
Powiem Ci że mam ten sam problem. Zapisuję się do newslettera żeby dostać zniżkę a potem dostaję codziennie maile które zapychają skrzynkę.
Kant Kantowski: nie zawsze jest opcja wypisz się z newslettera. W dodatku niektóre sklepy jak się do nich pisze po prostu olewają sprawę i i tak dostaję te maile.
Wtedy zostaje już tylko dodać wiadomości do spamu. Jest tylko małe ale: jak kiedyś u nich kupię to potwierdzenie zamówienia i informacja o dostawie też będzie w spamie. Więc to trochę niewygodne jest.
Jeżeli nie ma opcji wypisania z takiego newslettera, zawsze można oznaczyć nadawcę jako spamera i siup, automatycznie problem się rozwiązuje, ale macie rację, przeginają i to ostro
Witam!Ja mam problem z tchibo.Nigdy u nich nic nie kupowalam przez internet,ani nie chcialam zadnego newslettera,a oni sie do mnie przyczepili juz od paru lat.Setki razy pisalam,zeby sie ode mnie odwalili,ale to nic nie dalo.Wrzucam ich smieci do spamu,a one wciaz przychodza do odebranych.Juz jak otwieram poczte,to zaczyna mnie bolec brzuch z nerwow,bo nie rozumiem,jak moga byc tak bezczelni??Place sporo za internet-15 euro za 1 giga ,gdzie szybkosc jest beznadziejna,a tchibo zasypuje mnie swoim gownem bez przerwy.Przeciez mi nikt nie placi za czytanie,czy usuwanie ich spamu!!!
Spróbuj zadzwonić na infolinię – nie wiem w jakim kraju mieszkasz, ale na stronie każdego kraju jest podany numer do obsługi klienta Tchibo. Wyjaśnij im sprawę, zażądaj usunięcia Twojego maila z listy mailingowej.