Jeśli jesteście właścicielami kotów, to może słyszeliście o akcji WHISKAS®: WHISKAS – GWARANCJA SMAKU ALBO ZWROT PIENIĘDZY! W związku z tym spotkało mnie pewne zaskoczenie…
Od czasu do czasu kupuję Kotu karmę w saszetkach Whiskas®. Lubi różne smaki, więc raz wybieram wołową, innym razem drobiową, albo rybną. Ostatnio kupiłam Whiskas z Cielęciną w kremowym sosie. Saszetki 100g. 1+ kompletny i zbilansowany. Widniały na nich naklejki:
NOWA PYSZNA RECEPTURA!
Gwarancja smaku, albo zwrot pieniędzy!
Akcja polega w skrócie na tym, że jeśli kotu nie zasmakuje nowa karma to po wypełnieniu formularzu na stronie Whiskas® i dopełnieniu innych formalności można otrzymać zwrot pieniędzy. Oczywiście nie podeszłam do tej akcji na serio, a nawet niespecjalnie mnie zainteresowała, póki nie dałam głodnemu kotu pierwszej saszetki Whiskas®. Kot ją powąchał, zjadł jeden kęs i zostawił!
Bardzo mnie to zdziwiło, bo zawsze chętnie zjada wieczorem saszetkę karmy. Gdy później dałam mu coś innego zjadł z apetytem…
Drugie podejście do Whiskas® z cielęciną w kremowym sosie, z naklejką gwarancji smaku zrobiłam po kilku dniach. O zwykłej porze nałożyłam kotu porcję do miseczki. Podszedł, powąchał i odszedł…
Trzecie i czwarte podejście szkoda opisywać. Tym razem kot czując co mu nakładam nawet po prostu odszedł od miski.
Pierwszy raz zdarzyło mu się coś takiego. Dodam, że suchą karmę i najróżniejsze saszetki PURINA wcina cały czas z apetytem.
A przecież na stornie Whiskas® piszą:
TWÓJ KOT ZASŁUGUJE NA TO, CO NAJLEPSZE, a Whiskas® pomoże Ci sprostać jego naturalnym potrzebom. JESZCZE BARDZIEJ SMAKOWITA KARMA przygotowana według nowej receptury to gwarancja smaku i kociego zadowolenia. ZASERWUJ SWOJEMU KOTU PYSZNĄ KARMĘ WHISKAS®. Jeśli nie zamruczy z radości, zwrócimy
Ci pieniądze.
Ciekawa jestem co takiego jest w ten nowej recepturze, co odrzuca mojego kota od jedzenia. Jeśli wiecie to piszcie koniecznie! Mnie skład karmy Whiskas® niestety niewiele mówi. Bo co oznacza sformułowanie:
mięso i produkty pochodzenia zwierzęcego, w tym 4% cielęciny.
Ile jest w 100g saszetki Whiskas z Cielęciną w kremowym sosie mięsa?
W każdym razie – Może jesteście ciekawi, czy w takim razie wystąpiłam do Whiskasa® o zwrot pieniędzy?
Nie, nie miałam ochoty, ani czasu aby się w to bawić. Zgodnie z regulaminem, trzeba złożyć reklamację w ciągu 14 dni od daty zakupu Whiskasa®, wypełnić formularz, podać mnóstwo danych, potem jeszcze wysłać pocztą numer formularza reklamacyjnego wraz z dowodem zakupu, czyli rachunkiem ze sklepu.
Oto fragment regulaminu AKCJI PROMOCYJNEJ „WHISKAS – GWARANCJA SMAKU ALBO ZWROT PIENIĘDZY”:
W celu uzyskania zwrotu ceny Uczestnik w terminie 14 dni od daty dokonania zakupu Produktu powinien spełnić łącznie następujące warunki. 3.1.1. Wejść na stronę www.whiskas.pl oraz zarejestrować formularz zgłoszeniowy, podając następujące dane: a) imię i nazwisko, b) adres e-mail, c) numer telefonu kontaktowego aktywowany w sieci operatora telefonii komórkowej korzystającego z polskich zasobów numeracji, d) imię i wiek kota, e) kwota wydana na Produkt, f) numer dowodu zakupu Produktu, g) numer rachunku bankowego Uczestnika na jaki należy dokonać zwrotu ceny. Dodatkowo Uczestnik: h) wybiera z listy Produktów Produkt, którego dotyczy zwrot ceny, i) uzasadnia w maksymalnie trzech zdaniach, z jakiego powodu korzysta z prawa do zwrotu ceny, j) potwierdza zapoznanie się z Regulaminem Promocji i akceptację jego warunków, k) numer rachunku bankowego na jaki ma zostać zwrócona cena za Produkt, w przypadku gdy Uczestnik życzy sobie, by zwrot nastąpił na rachunek bankowy, l) adres zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w przypadku gdy Uczestnik życzy sobie, by zwrot nastąpił w formie przekazu pocztowego. 3.1.2. Spisać unikalny numer jaki wyświetli się na stronie www.whiskas.pl po zarejestrowaniu formularza i wysłać ten numer wraz z oryginałem dowodu zakupu wskazanym w ust. 3.1.1. lit. f), w terminie 5 dni roboczych od daty zarejestrowania formularza, listem poleconym na adres Organizatora: Loyalty Point sp. z o.o. ul. Równoległa 4a 02-235 Warszawa z dopiskiem na kopercie: „Whiskas – gwarancja smaku”. 3.2. Po pozytywnej weryfikacji spełnienia przez Uczestnika warunków o jakich mowa w ust. 3.1., nie później niż w terminie 30 dni od daty doręczenia Organizatorowi oryginału dowodu zakupu Produktu wraz z unikalnym numerem, Organizator zwraca Uczestnikowi cenę zapłaconą za Produkt na rachunek bankowy podany przez Uczestnika w formularzu zgłoszeniowym lub w formie przekazu pocztowego.
Więcej formalności dla odzyskania kilku złotych zrobić się chyba nie dało. Moim zdaniem to śmieszne i ciekawa jestem ile kotów nie chciało jeść nowej karmy i ilu klientów pofatygowało się aby dopełnić tych formalności…
Wydaje mi się że mój Kot nie poleca nowego Whiskasa® w nową pyszną recepturą, a ja raczej nie będę już kupować żadnej karmy Whiskas®. Zawartość saszetek, a raczej reakcja mojego Kota poważnie mnie zmartwiła. Co o tym sądzicie?
Twoje zdanie ma znaczenie! Zapraszam do dyskusji w komentarzach
13 komentarzy do "Whiskas® i gwarancja smaku – co na to Kot?"
Mogłaś w sumie napisać do Whiskasa ciekawe co by Ci odpowiedzieli
Może i masz rację.
Dziwne. A ten whiskas nie był czasem przeterminowany?
Nie, termin ważności to czerwiec 2017.
Jeśli nie masz czasu na listy to może właśnie napisz do nich? Wcześniej Twój kot zajadał whiskas’a, a więc coś popsuli. Napisanie e-maila to chwila, a może akurat wróci stara receptura i będzie wszystko dobrze. Ja niestety nie mam kota, ale królik to też wymagające zwierzątko. Początkowo był karmiony śmieciową karmą (przez moją niewiedzę), później zakupiłam jedną z najlepszych i uparciuch próbował odstawiać głodówki. Aktualnie rzuca się na nią prawie od razu i z niechęcią je inną, ale oczywiście firma też zmieniła recepturę i… no cóż, 2,5% tłuszczu a 7% to spora różnica. Znowu będę musiała szukać innej, królik znowu zrobi bunt, a firmom to nie wiem co siedzi w głowach – dołożenie śmieci do karmy to niby poprawa? 😉
Pewnie masz rację, chociaż swojej mocy sprawczej że przestawią fabrykę Whiskasa to bym nie przeceniała Coś popsuli i nie wiem dlaczego ale znasz to przysłowie, o co chodzi jak nie wiadomo o co chodzi 😉
Coś o tym wiem, że Królik bywa wybredny i przyzwyczaja się do karmy. Skoro tak analizujesz skład, to jesteś bardzo troskliwą właścicielką Też muszę bardziej wnikliwie podejść do tego, co właściwie dodają do jedzenia dla zwierzaków i bardziej kontrolować co moj Kot je.
Bardziej chodzi o to, że jest to królik baranek. Strasznie dużo naczytałam się o tym, że ta odmiana potrafi zapchać się własną sierścią – po co dokładać do tego śmieciowe jedzenie 😀 A jak fabryki Whiskas’a poczują brak pieniążków to same wrócą do starej formuły. Przynajmniej mam taką nadzieję.
Też mam kota, ale w życiu bym nie pomyślała, że w ogóle jakikolwiek kot może nie zjeść karmy Whiskas, bo przecież taka dobra, każdy ją chwali. Ale nawet z czystej ciekawości kupię jutro mojemu kotu tą karmę i zobaczę jak na nią zareaguje a jest dosyć wybredny skubaniec! Pozdrawiam
Do kotów reklama nie trafia 😉
Skoro trzeba tam wpisywać sporo danych to może ma to na celu wyłudzenie danych żeby tworzyć bazę danych… W dzisiejszych czasach wszystko jest możliwe, a karma i tak sprzedana z zyskiem.
Ciekawa teza, może coś w tym jest…
Mój kot na początku wcinał to ze smakiem, ale po kilku dniach nie chciał nawet tego wąchać..
Ciekawe… Słyszałam ostatnio sporo negatywnych głosów o Whiskas, więc aż się boję co tam jest w środku.